Our trip #2

#2Lietavský hrad


Jeseň milujem odjakživa.
Slnečné jesenné dni, farebné padajúce lístie všade navôkol, chladné dlhé večery, litre horúceho čaju, jesenný dážď pri ktorom môžem stráviť hodiny čítaním kníh.. ach, tá jesenná a predvianočná atmosféra je niečo pre mňa, haha.
Na toto obdobie sa teším najviac z celého roka. No tohtoročná jeseň asi prekvapila každého z nás, vyzeralo to skôr akoby začínala Jar. Dokonca som objavila aj kvitnúce stromy a Jarné kvety.

Mne to samozrejme vyhovovalo, pretože sme pred príchodom snehu a zimy stihli ešte pár turistík pri hrejivých slnečných lúčoch.

Sadli sme do auta a smerovali Lietavu. Cesta trvala dlhšie ako som dúfala čo mne nerobí celkom dobre, takže som sa nemohla dočkať až tam dorazíme.

Cesta na hrad bola síce trochu blatová ale za tú krásu to stálo.

Príroda bola nádherná, no veeeľmi fúkalo.



Keď sme šlapali stále vyššie vietor bol oveľa silnejší, no výhľad bol nádherný :)



Po ceste na hrad som dostala aj takéto maličké šišky, vraj 3 oriešky nenašiel, tak aspoň niečo, haha






Na hrade momentálne prebieha rekonštrukcia, bolo tam aj pár ľudí, čo sa čudujem keďže bolo dosť chladno a vietor bol silný. 



 Keď sme vchádzali do hradu, to vyzeralo akoby tí dvaja robotníci, ktorí to prerábajú žili na tom         hrade. Mali tam vybudovanú miestnosť na spanie s krbom a tiež tam mali aj zvieratá, ktoré sa nás vôbec nebáli a celý čas nás sprevádzali.









Po ceste späť sme sa ešte zastavili najesť v Rajeckých Tepliciach a samozrejme na horúci zázvorový čaj, haha.
So západom slnka sme sa pomaly vrátili domov.























Komentáre